Perutusan Diraja Sempena Aidilfitri

21 September 2009

Bismillah...=)

Kepada semua yang berkaitan dengan IUFC termasuklah para pemain,penyokong setia,pengadil perlawanan,jurulatih,barisan tanzim Institusi Usrah dan barisan tanzim IUFC sendiri...Assalamualaikum...=)

Bersyukur atas ehsan Illahi dapat kita berpeluang menyambut Aidilfitri dan berjaya melaksanakan amalan berpuasa sepanjang bulan Ramadhan, semoga kita mendapat pahala yang berlipat kali ganda dan diberi perlindungan dari Tuan Penguasa Dunia, Allah S.W.T...=)

Disini saya selaku wakil dari pasukan IUFC ingin mengucapkan selamat menyambut aidilfitri dan juga menyusun sepuluh jari memohon ampun maaf atas segala kesilapan kami sepanjang berjihad dalam arena bola sepak MMU ini. Ini termasuklah kepada pengadil perlawanan yang kami selalu membantah keputusan beliau, tidak lupa jua kepada rakan-rakan seperjuangan kami di kelab yang lain, yang turut menerima terjahan, hentakan, sikuan dan kemanjaan pemain IUFC tatkala bermain. itu semua hanya sekadar cara kami menunjukkan kasih sayang kami terhadap anda. Sekali lagi, kami memohon ampun maaf.Ambil yang jernih dan buang yang keruh...=)

Jangan dilupakan amalan sunat yang telah dilakukan sepanjang bulan Ramadhan lalu dan teruskanlah amalan-amalan tersebut untuk 11 bulan yang akan mendatang. Berpuasa 6 hari di bulan Syawal adalah salah satu amalan sunat yang amat digalakkan. Barangsiapa yang berpuasa 6 hari di bulan Syawal, seakan beliau berpuasa selama satu tahun. Rebutlah ia sebelum terlambat...=)

Sehingga kita bertemu lagi di Ramadhan yang mendatang,InsyaAllah. Selamat menjamu selera dan bermaafan antara kita..


"Allahuakbar..Allahuakbar...Allahuakbar....walillahilham"



-Mohamad Akashah Mohamad Suri-
-Penyimpan Mohor Besar Pemain-Pemain IUFC-

Comments

No response to “Perutusan Diraja Sempena Aidilfitri”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

Post a Comment

Assalamualaikum.. sila komen secara berhemah dan disukai ramai ye.. semua da besar rasenye bole paham.. TQ~