Down :(

16 July 2009

Assalamualaikum,
utk semua pemain.

sori kalo aku penyebab kalah, sori sbb x pandai handle team, sori jugak sbb ape2 ah yg korang rase aku buat salah. ini bukan post orang hati pink, ini post mintak maap :)

tugas kapten bukan down kan anak buah, tapi satukan semua anak buah, tapi aku xdpt buat ptg td. aku down ahahhahha! tension gak aa ble da bolos kan.

utk manap, ko mmg casillas habis aa. terbang ag, hebat gle ar!! good job. utk defend, kita buat mistake sikit je td. yg laen semua ok, pasni kte mantapkan line kte je, then mmg solid ar. tengah ni problem sikit td, disebabkan kte x fit ag utk buat overlap etc. pasni wing kte men compress masuk ke dalam, means kalo dari langit nampak macam anak panah ar bentuknye. sbb kte pon maen lone striker, so mane leh tahan amir sorang je nk amik bola, kte yg kene supply kat die, so kalo da kasik tuh, kena la golkan wahai amiroso.

taktik manager da bg, kte men short pass, sbb derang laju dan lebih teratur. kte xle nk men long pass, derang pandai offside trap. first half taktik berjaya dilaksanakan, tapi ble lepas gol tuh yg slack sket, ilang tah kemana semua orang. hahaha
tapi kte kene bangga aa gak sbb kte lead dulu, cume syg kte x le nk maintain smpi habis. kalo xpasni semua mesti gerun ngan iu nye aa. skang ni kte xkan ag dpandang senget, team lain pon xkan amik senang ag ngan kte, so manfaatkan mind game yg kte da ade skang nie. kte pon boleh je nk menang dgn sape2 asal kte semua stay as a team.

yg motto tuh jgn jerit sukesuke je, ble kte jerit kte amalkan, sbb itu motto kte!!! sorang player xkan boleh menang dengan sebelas player.

dan berbalik kepada yang asas, muhasabah balik diri kte. semua yg dtg dari Allah. tuh semua orang tahu. dan kte pon bole merancang je. janji usaha

Comments

7 Responses to “Down :(”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

[ reedjuan ] said...

ala relaks la menang league bukan dpt duit pon huhu..
chill.. jgn down..
aku x suke la bile kalah je down la kecewa la..
enjoy the game.. x kesah ape yg berlaku janji kite bwat yg terbaik..

nway aku suke goal ko.. terbaeekk~a

dunia ini hanyalah persinggahan.. hidup kita bermula selepas kita MATI..

16/7/09 8:14 PM
ucop said...

dah2..jgn down..
opponent td menang bukan sbb dorg hebat
dorg menang sbb kta nye mental lemah..
bile mental lemah..stamina pn turun..
jgn skali2 down..
kalau roboh kota melaka..papan di jawa kta kerat2 jadikan kota melaka yg baru..!!

igt la kwn2 ku iufc yg ku sygi
"kta tak kuat dan kta tak besar
bile bekerjasama semua jadi mudah~~!

kwn2 ku..kerjasama dan percaya pada team mate anda ye!
aku percaya kt korg sume k..

16/7/09 8:21 PM
Meor M. Syafiq said...

bukan down, aku cm keciwa sket2 je
tp gol tu pon aku cm terkejut gak aaa
hahahhahhaa

16/7/09 8:21 PM
mong said...

menang xsemestinya benar.kalah x semestinya salah.ade kaitan x?hehe.cube lg lepas ni.tahniah la pada yg skor,yg assist,yg sokong.semua skali.well done:)

16/7/09 11:05 PM
maunx said...

ades..jgn down or kecewa,aku tahu aku xde di sisi korg..hahahha,bole plak..buat lagi rakan2,aku sentiasa memberi semanggat kat korg dari belakang..aku nak tgk MU vs M'sia nie..nie cm aku main ngan diorg r..nanti aku share pengalaman aku :P

17/7/09 1:12 PM
Anonymous said...

Maun, kalau ko ada pun ko duduk kat bench je :P

17/7/09 2:08 PM
Anonymous said...

Bismillahirrahmanirrahim..

tenang mayosapik... banyak lagi game. yang mane kurang kite tacap la. tu la gunenye pembangkang, untuk membetulkan.. (eh?)

p/s: x best betul entry yang ko taruk nie, tuka2!

17/7/09 8:36 PM

Post a Comment

Assalamualaikum.. sila komen secara berhemah dan disukai ramai ye.. semua da besar rasenye bole paham.. TQ~