Planning IUFC Yang Terdekat!

09 July 2009

Bismillah...

tadi saye mendapat satu cadangan daripada saudara Aswad tentang sesuatu. Antara perbincangan adalah seperti berikut:

1) semua players diwajibkan mempunyai baju yang sama kaler. Justeru itu, pihak atasan IUFC akan membeli satu set baju yang sama kaler untuk pertembungan dengan pasukan yang mempunyai sama kaler dengan jersi IUFC iaitu kaler OREN. Mahukah anda memakai baju sponser kalo biru yang begitu XXXXXXXXL itu?mari fikirkan sama-sama.Harga baju tersebut adalah dalam sekitar RM 5.00.Kaler baju adalah terhad pada kaler ini sahaja. Merah, Hijau dan juga Hitam. Sila balas posting ini untuk sebarang cadangan tentang warna dan kesungguhan untuk mempunyai baju ini.

2) Official training IUFC akan diadakan pada setiap petang ahad bermula minggu ini dalam pukul 5.30 PM. Ini adalah untuk memantapkan strategi dan juga fitness setiap players. Untuk minggu ini, akan dijalankan penggambaran untuk montage IUFC pada muktamar sanawi Institusi Usrah pada minggu hadapan. Semua pemain diwajibkan hadir pada sesi Official training tersebut. Duit RM 5.00 untuk baju tersebut juga akan dikutip pada masa ini.

Jika sesiapa tidak dapat hadir, sila inform melalui posting ini!Kerjasama rakan-rakan amatlah disayangi...=)


-kasyah-
-perindu bidadari kuning-

Comments

22 Responses to “Planning IUFC Yang Terdekat!”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

Kasyah said...

sila pilih antara kaler-kaler tersebut..
saye cadangkan kaler merah kerana lebih senang detect teammate berada...=)

9/7/09 10:18 PM
[ reedjuan ] said...

aku cadangkan kite amek kaler hitam sbb kaler merah & hijau dekat2 ngan oren..
pastu baju tu kalo bole nipis & menyerap haba supaya x berat & bdn x bnyk sgt berpeluh..
kasyah bile kite nk bincang video detail?.. huhu..

9/7/09 10:20 PM
Kasyah said...

kalo itam, amiroso nanti senang plak nak kurus.panas beb!
bile2 pun buleh duang..bidadari aku tu duk kat batu berendam je.hahaha

9/7/09 10:22 PM
[ reedjuan ] said...

hahaha tgh minum2 ngan dia ke.. alamak kacau..

9/7/09 10:34 PM
Kasyah said...

tgh bercanda mesra ni. ko gi men jejauh!jgn kaco!
hahaha...

cepat2 pilih kaler baju tu!hehehe

9/7/09 10:37 PM
ucop said...

aku pilih kaler hijau putih...eh..merah..best sket..mcm aswad ckp la..sng nk detect player kta..takde la passing mengarut2..
kalu itam = panas
kalu ijau = takot jd sumpah2.menyamar sama dgn kaler rumput

9/7/09 10:53 PM
mong said...

kaler ijau la.baru rare.aku nak selaii

9/7/09 11:01 PM
~TeLeFoN bErBuNyi~ said...

kaler merah r, bru "IU" skit.. he3

9/7/09 11:36 PM
aiebutton said...

ak hentam je kaler ape pon...jgn disamun dah ler...@#$jing!!

10/7/09 12:12 AM
Anonymous said...

kalo bole bia laa bermutu..kang kene tarik bj..sexy plak kat tgh pdg..haha

10/7/09 12:43 AM
iiiiini seeyeeeeesss...... said...

baju tu jgn la plak nipis a.k.a kurang bermutu, bak kater Anonymous , sexyplak kat tengah padang nantie...:-~

10/7/09 3:08 PM
[ reedjuan ] said...

baju kosong kew?.. tade design kew?.. kew kew..

10/7/09 3:59 PM
Meor M. Syafiq said...

aku oke je nk buat baju, XXL tuh bukan saiz aku lah :(
pilihan kaler aku hijau lah cm comel sket.
asik nk kaler terang je.

10/7/09 6:24 PM
Unknown said...

kuang ajar pny kasyah...prasan kurus plak dia...keje nk kutuk aku je...aku on je kaler pe pn as long as it wont effect my goal scoring record...hahaha...opps!!!t'lebih sudeyy!!!

11/7/09 2:03 AM
encik wawan bekas pemain said...

aku xdapat main lagi ke dlm tim ni? hehehe

11/7/09 2:47 AM
ucop said...

oh encik wawan ku...
lom lg kta dpt ketemu kt s.alam...kau bersama aku dan yuna di seksyen7..pak ali kopitiam..kta mkn mi grg mamak dia yg sedap tu same2..smbil aku petik gitar yuna..
leh je ko maen lg..tp register name ko sbg player international la..negara zimbabwe..
hehehhehe..ko maen league tak kt cyber?

11/7/09 2:46 PM
Unknown said...

en.wawan???siapakah???adakah aku mengenalinye???semakin byk nme yg aku tidak kenali timbul setelah kite msk league ni...hahaha

11/7/09 6:35 PM
Kasyah said...

nampaknye amiroso makin membongkakkan diri beliau!!hahaha

11/7/09 10:40 PM
iiinii seeeeyeesss said...

aku rasa en wawan tue zul lah, adik jai.

12/7/09 3:50 PM
mong said...

kalo jadik,saiz aku same ngn aie weh.hehe

13/7/09 3:23 PM
Anonymous said...

tak decide kaler baju lagik ke??
kaler hijau dah manyak yang sokong tu... tempah2. aku nak selai~ saiz ikut ucop punye.

p/s:
en. wawan tu syazwan la kot... pemain tengah yg pindah ke cyber dgn bayaran RM(yuran course degree IT)

14/7/09 4:19 AM
encik wawan hensem said...

utk pgetahuan aku pemain import pertama dalam skuad iufc, kelahiran indonesia, mak bapak kacuk belanda sket darah china..

aku xda kena mengena dgn si zul mahupun jai...

@ ucop: aku main league dibisyen paling bawah..main dgn budak2 nakal fc versi evolution campur2 ..league sini susah nak carik team woo..dah la x bes..team IU pun xda hoho
aku pun skg dah tua main reserb je..macam berbatov hahaha

15/7/09 12:12 PM

Post a Comment

Assalamualaikum.. sila komen secara berhemah dan disukai ramai ye.. semua da besar rasenye bole paham.. TQ~