Next Match: vs Saje Suke

20 July 2009

Assalamualaikum..

dek kerana terkasima dengan kekalahan ketika menentang MKG, pihak pengurusan IUFC dengan sesuke-suki mengambil keputusan drastik merombak barisan utama bg perlawanan menentang Saje Suke nanti.. ramalan kesebelasan utama adalah seperti berikut.. siap taktik lagi haa..

21 Julai 2009 (Selasa)
5.30 pm
Stadium Dahlia
Jersi: oren pon bawak.. biru pon bawak..


"ni kalo tak menang ni aku jual reban ayam belakang rumah aku tu haa.. sabau je le.. h@^$#+g!!.." luah seorang pakcik yg tidak ingin dikenali ketika ditemui di stadium hang tuah..

selamat berjuang sahabatku.. semoga Allah bersamamu..


ALLAH MENYAYANGI HAMBANYA YANG SENTIASA BERTAUBAT

Comments

6 Responses to “Next Match: vs Saje Suke”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

YusofRazli said...

wahahaha~
lawak gile formation..
attack kow2 punye~
ni mcm formation man u lwn msia esok ni..hahaha :P

20/7/09 2:33 AM
YusofRazli said...

allah menyukai org2 muda..allah lebih menyukai org muda yg sihat tubuh badan..beriadah di jln Allah..=D

20/7/09 2:35 AM
aiebutton said...

ni formation time aku tadika....time tu sume serbu je kat bola so nak buat buat formation kan2...skrg br aku menengerti np cikgu aku buat formation cmnie time aku wakil tadika abim dulu...haih

20/7/09 3:01 AM
Meor M. Syafiq said...

yes, aku boleh rehat tepi sideline

20/7/09 10:53 AM
ijud said...

Walaweh, ni natang ape ni?

20/7/09 2:23 PM
Anonymous said...

sok main hebat2 okeh.
serang sama2, bertahan pun sama2..
saiko lawan takpe, jangan saiko member.

20/7/09 7:24 PM

Post a Comment

Assalamualaikum.. sila komen secara berhemah dan disukai ramai ye.. semua da besar rasenye bole paham.. TQ~